פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון למסעדה שמכבדת את עצמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני אוכלת ומזמינה משלוחים קבוע בג'פניקה.
היום הזמנתי סושי ללא דג ובפירוש שלקחו ממנו הזמנה שאלו אותי בלי דג אז אמרתי שבלי. חיכיתי 50 דקות עד שתגיע ההזמנה, פתחתי את המשלוח לאחר שכבר השליח הלך והמשלוח היה עם דג.
התקשרתי ואמרו לי שיגיע לי משלוח חדש, כמובן שביקשתי פיצוי וחיכיתי שוב, אבל הפעם הרבה יותר מ50 דקות עד שהמשלוח הגיע.

בתור לקוחה קבועה אני עם ג'פניקה סיימתי

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה