פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ברמה נמוכה מאוד ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול, יום שישי, 14.06.2013, משפחתינו בעלת חמש נפשות, שני ילדים בוגרים וילדינו בן התשע , יצאנו לבילוי משפחתי משותף במסעת ג'אפניקה באשדוד, מתחם רביבו. דבר שאנו נוהגים לעשות לפחות פעמיים בחודש בימי שישי. אתמול חזרנו מתוסכלים וחסרי שביעות רצון מהשירות הגרוע שלו זכינו. ראשית הגענו וישבנו במרחב החיצוני של המסעדה בשל מזג האויר הנעים. עשן סיגריות הפריע לנו מאוד, פנינו לאחת המלצריות והיא טענה שזה מאושר, מה שנראה לנו תמוהה לגמרי ונגד החוק. לאחר שספגנו עוד ריחות סגריות החלטנו לשבת במרחב הפנימי. את ההזמנה ביצענו כששהינו בחוץ (כרבע שעה) ולאחר כניסנתינו פנימה נאלצנו לחכות למנות כעשרים וחמש דקות. כאשר הגיעו מנות היאקיסובה שהיו דלות ועלובות, המלצרית טענה שאין מה לעשות "זה מדוד". זוהי מנה שאנו מזמינים באופן קבוע ולעולם לא נראתה כל כך עלובה. הילד הצעיר כבר נרדם וכל חווית הסעודה המשותפת נמוגה. ניגשתי למנהלת המשמרת וטענתי בפניה שביקור זה עבורנו היה לא נעים או מהנה וזה מצער אותנו מאוד. היחס שקיבלנו ממנהלת המשמרת כאשר ביקשנו לשפר את המנה, או כאשר טענו שאנו ממתינים זמן ארוך מידי, היה מבזה ממש, התעלמות וחוסר התייחסות.

לטיפולכם,
חדד מיכל ורם
גן יבנה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה