|
|
|
|
|
|
נאמר קבלת פיצוי וביום קבלת הפיצוי חזרו בהם |
נושא התלונה: |
יום שני 29 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הסיבים פתח תקווה |
כתובת: |
הסיבים פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנת סושי ב122 שח . הסושי הגיע כעבור שעה וארבעים. כבר כעבור שעה התקשרתי לסניף אמרו לי שיצא מהסניף. הסושי הגיע קר ובטעם לא טוב. התקשרתי שוב לשירות לקוחות ביקשתי פיצוי כספי אמרו שיבואו עוד 50 דקות אמרתי שיש לי ילדים ואני רוצה לישון. אז הוצא לי פיצוי של אותם רולים בהזמנה הבאה. בהתקשרות כעט אליהם נאמר לי שאני לא זכאית לאותם רולים וגם. לא אותם רולים.שזה גניבה לשקר . כעט אין ביחולתי להחזיר מנה שנזרקה לפח ולהם אין כיסוי לפיצוי שיותר מלגיטימי לרול שנזרק. ובסך הכל כמעט שעה וחצי הייתי איתם בשיחה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כמובטח ללא התנהרות מפיצוי על אוכל לא אכיל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|