פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי סושי בג׳פניקה כאשר אמרו לי שהמשלוח עד שעה. המשלוח הגיע לאחר שעה שהשליח טלפן אלי לא עניתי , לאחר 3 דקות חזרתי אליו ולא ענה רק לאחר 10 דק חזר אלי ואמר בצורה בוטה וחוצפנית שכבר עזב את ביתי , וכבר בצד השני של העיר ״וכשאסיים את עיסוקיי״ כך אמר , יתפנה ויחזור אלייך . צלצלתי למוקד הזמנות ולא היה להם תשובה מספקת בשבילי למה אני צריכה להמתין מעבר לשעה ששעה זה מקסימום , וגם לא למה השליח החוצפן שלהם מדבר לקוחה קבועה שגם לפני יומיים הזמינה באותו מקום . במקום לגרום לי לתת סימון חיובי לסניף ולבוא לקראתי ולתת לי את ההזמנה אחרי שביטלתי אף על פי שהיא כבר קרה ובטח מגעילה הייתי מבליגה ומזמינה שוב כי כולנו בני אדם , העדיפו לזרוק אתהאוכל להשאיר אותי רעבה וכועסת לא מבינה את השירות פה בארץ !
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה