פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נדאג להעביר הלאה את חוויות השירות המזעזעת שקיבלנו היום מרשת גפניקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי היום יום שלישי 24.9 שלושה רולים, נאמר לי זמן המתנה של שעה המשלוח הגיע אחרי שעה וחצי!!! לתדהמתי בשיא החוצפה אחרי האיחור האופנתי של השליח, הגיש לי שקית קרועה לחלוטין ובפנים שני רולים מתוך השלושה שהזמנתי .הרול המטוגן שהזמנתי היה קר כמו קרח והרול השני הכיל אבוקדו לא בשל כמו שרק אתם יודעים להגיש... אחרי שעה וחצי של המתנה קיבלתי חצי מהמשלוח!!!!! קולטים את האבסורד?! ומה שכבר כן הגיע קר ולא אכיל!!!.. השליח מצדו טוען שמה הוא יכול לעשות?! נקרע לו או ביתר גראפיות נשפך לו בתא המטען ומה אנחנו מצפים שיאסוף את זה משם??? אני אקדים ואומר שזה ממש אבל ממש לא פעם ראשונה שאנחנו מזמינים מכם וגם לא שניה שלישית או 100 שהגענו או הזמנו מהסניף!!! ואם חשבתם שזה הסוף אז ממש לא! ואת המכתב אני מכתבת גם לתלונות הציבור והפיקוח להגנת הצרכן, כי מה שקרה לי היום הוא שקר ועוגמת נפש לשמה אחרי שהשליח הגיע עם חצי הזמנה דיברתי עם נציגה משירות ההזמנות ששירות לתת לא הכשירו אותה והיא התעלמה מבקשותיי בהפגנתיות בוטה ומזלזלת.. שהיו דרך אגב לגיטימיות לחלוטין ---- לא אחרות מאשר לזרז את המשלוח השני של ההזמנה החסרה ולפצות אותנו ברןל שהגיע קר!!! כאשר לא נענתה הבחורה הנחמדה מאוד אם יש לציין לבקשותינו נאלצנו לחייג שוב הפעם לשירות הלקוחות שם קיבלנו שירות אדיב מ״מנהל״ שהבטיח לפצות, לזרז, לשקר, לערבב אותנו עוד קצת, לאחר המתנה של קרוב לשעה נוספת הרמנו שוב טלפון לראות מה קורה עם ההזמנה ונאמר לנו לא אחרתתתתת מאשר שהסניף סגור!!!!! וכבר איי משלוחים וזה בעיה שלנו ושלא נוכל לקבל את ההזמנה , השיחה נותקה ומאז לא היה אפילו למי לחזור! מיותר לציין שנשארנו רעבים , עצבניים וכועסים על הזלזול, והשירות המזעזע שקיבלנו מהרשת ומהסניף דבר אחר בטוח, זה לא יעבור בשתיקה , אתם חייבים ונשארתם חייבים גם לאחר מכתב זה לחצי הזמנה ופיצוי שהובטח ואנחנו תהיי בטוחים שעוד נתבע על עוגנת הנפש והטעיה שנגרמה לנו על ידי רשת שלמה משליח ועד למנהל בשירות הלקוחות!!! זה ממש לא נגמר בזה
ונדאג להעביר לכל פה ולכל אוזן על השירות הנורא והטעם המזעזע של האוכל שקיבלנו הביתה! ונדאג שכל קרובינו מכירנו ומשפחה לא יסבלו מאותו זלזול ועוגמת נפש כפי שאנחנו חווינו היום!!!
עוגמת נפש כספי עלבון סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה