פרטי התלונה

תלונות קפה קפה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רמלוד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 9.9.12 בשעה 14:30 סעדתי במסעדת "קפה קפה" במתחם רמלוד.
ע"פ התפריט הסלט שהוזמן היה בעלות של 37 ש"ח + שתיה 7 ש"ח
אך בפועל קבלתי חיוב- 50 ש"ח סלט + 10 ש"ח שתיה.

פניתי למלצרית מאחר ולא היה כל איזכור לגבי החיוב הנ"ל בתפריט או בפרסום המסעדה.
המלצרית הסבירה את הטענה בכך שיש מחיר שונה למי שבוחר לא לקחת טייק-אוואי- אך שוב, לא היה אזכור על כך בשום מקום.

שוחחתי טלפונית עם מנהלת הסניף- קארין- אך נתקלתי באטימות מוחלטת, בלגלוג ובחוסר הקשבה ואכפתיות.
בנוסף, השיחה עימה הוקלטה [בידיעתה] אך כל זאת לא מנע ממנה להמשיך לגדף.
ראוי לציין כי המנהלת לא נקטה אצבע ע"מ לברר אתץ הנושא עם שאר המלצרים או לבדוק את התפריט. חזרתי ואמרתי שעל אחריותם ליידע את הצרכן במחירים המעודכנים- אך שוב נתקלתי באפתיות!!


אבקש בכל לשון של בקשה את התערבותכם, כמוני עלולים עוד ליפול בפח רבים.



עלבון, עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי על ההפרש- 15 ש"ח על כל ארוחה+ פיצוי בגין עגמת הנפש הנגרמת, בזבוז הזמן והכסף. פתרון נדרש :

קפה קפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה