נטע לוי - מנהלת תחום איכות השירות, קפהקפה |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה על פנייתכם. צר לי על המקרה.
רשת "קפהקפה" עושה את מירב המאמצים לשפר את איכות השירות בסניפיה ולכן אנו לוקחים בתשומת לב רבה כל פניה.
הרשת הנה גוף הפועל באמצעות זכיינים המהווים יישות משפטית עצמאית ונפרדת מהרשת ואשר אחראית באופן בלעדי על המתרחש בסניף.
יחד עם זאת, הפניה הועברה לגורמים האחראיים, למנהל האזור ולסמנכ"ל השירות, הנושא נבדק מול הזכיין ומנהל הסניף.
|
תגובה: |
מנהל הסניף שוחח עם הגב' אדווארד טובי, התנצל בפניה על המקרה המצער.
הוסבר לה כי מקרה זה אינו מייצג את הסניף כלל. אחראית המשמרת מצטרפת להתנצלות זו.
הלקוחה הוזמנה ל- 2 ארוחות כחוויה מתקנת + כרטיס מועדון חברים המקנה 3 כוסות קפה, הטבת יום הולדת, הנחה קבועה וצבירת כוסות קפה - כוס עשירית מתנה.
בברכה,
נטע לוי,
מנהלת תחום איכות השירות, קפהקפה.
|
פתרון: |
|
|