|
|
|
|
|
|
הטעיית הלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
פארק המדע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אמש ישבתי בקפה קפה והזמנתי ארוחת בוקר בריאות כפי שכתוב בתפריט עם דגש על גבינות רזות. הגבינות שקיבלתי מסתבר הן צפתית 5 אחוז ושמנת לא פחות מ34 אחוז. עקב בעיה בריאותית אני לא אוכלת גבינות אלו. מדוע לא מיידעים אותי על כך? למה אני כלקוחה צריכה לגלות שמדובר באחוז כה גבוה רק כשאני טועמת וחשה במשהו מוזר ורק לאחר שאני מבררת עם המלצרית שאגב גם היא לא ידעה לומר לי מהם האחוזים אני מגלה שרימו אותי.
חבל שבמקום להגיש את מה שכתוב בתפריט הלקוח צריך לחשוד ולעלות על כך בעצמו שרימו אותו.
|
הטעיית הלקוח |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קפה קפה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|