פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקים עקב טיפול לקוי בנזילה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/11 התגלתה בדירת חמי נזילת מים במקלחת, בעקבותיה פנה לחברת ביטוח פמי פרמיום בה הוא מבוטח במסגרת ביטוח משכנתא.
2. נפתחה קריאת שירות, אך נאמר לו כי על החברה לבדוק האם הוא זכאי לשרות במסגרת הביטוח.
3. לאור זאת ועל אף הנזילה רק בתאריך 20/11 נשלח בעל מקצוע לדירתו של חמי.
4. הטכנאי שהגיע אמר כי לצורך טיפול בנזילה עליו לפרק את ארונית במקלחת וכי לא תחול עליה שום אחריות מצד החברה. חמי הסכים לפירוק הארונית.
5. למרבית הפתעתו של חמי, הטכנאי לא רק שבר את הארונית אלא גם את הכיור, את הברז את את השיש. כמו כן, פירק את אריחי הקרמיקה במקום הנזילה.
6. אחרי עזיבתו של בעל המקצוע התברר שבעקבות הטיפול נסתם צינור להספקת המים בשירותים. חמי שוב נאלץ לקחת יום חופש ובתאריך 21/11 הגיע טכנאי לטפל בסתימה בשירותים, ושבר אריחי הקרמיקה נוספים.
7. בביקור זה, הטכנאי אמר כי יגיע לבצע תיקוני טיח רק בעוד כשבוע וזאת על פי נהלי חברת הביטוח.
8. בשלב זה נכנסתי לתמונה וצלצלתי לחברת הביטוח. אחרי מספר ניסיונות כושלים להסיג את החברה הצלחתי להגיע לנציגת השרות (ולא למוקד השארת הודעות) שמסרה לי כי אין חמי זכאי לפיצוי או תיקון בגין הנזקים שנגרמו וזאת כיוון שמבוטח בביטוח מבנה בלבד!
9. חמי אדם מבוגר שאינו רגיל להתמודד עם מצבים מסוג זה, לא שולט בשפה העברית במלואה ועובד שעות ארוכות, לכן העדיף לקנות את הכיור, את הברז ואת הקרמיקה (!!!) בכוחות עצמו.
10. בתאריך 27/11 הגיע בעל מקצוע (ושוב חמי נאלץ לקחת יום חופש) עשה תיקוני טיח ואמר כי מוכן לסדר את הקרמיקה שחמי רכש רק אם נתקין את הכלים הסניטריים לפני הגעתו.
11. לא הייתה לחמי אפשרות לקחת יום חופש נוסף עד התאריך 4/11 כך שהוחלט שטכנאי יגיע רק אז ויסגור רק את קטעי הקרמיקה ששבר.
12. במהלך ניסון להרכיב את הכיור התברר כי קיימים אריחי קרמיקה שהתנתקו מהקיר כך יש חלל מאחוריהם. נכון לעכשיו לא ניתן להצמיד את הכיור לקיר. החלויות נוצרו בעקבות פירוק של אריחי הקרמיקה בעת הטיפול בנזילה. נוסף לכך, הסתבר שצינור שהוחלף ע"י איש מקצוע בולט מהקיר כ-2 ס"מ ולכן לא מתאפשר לצמיד אריחי קרמיקה ולהחזיר את המצב לקדמותו.
13. לאור האמור לעיל, בתאריך 27/11 פניתי לחברת הביטוח ושוב קיבלתי תשובה שכיור, ברז וקרמיקה אינם מכוסים במסגרת הפוליסה, ביקשתי לדבר עם אחראי. הובטח לי כי אקבל שיחה מהמנהל עד השעה 16:00. לא חזרו אלי.
14. בתאריך 29/11 פניתי לחברת הביטוח דרך אתר האינטרנט שלהם ודרך הפייסבוק. לא חזרו אלי.
15. בתאריך 30/11 פניתי פעם נוספת אל חברת הביטוח בבקשה לדבר עם המנהל. הובטח לי כי יחזורו אלי מחר עד השעה 10. לא קיבלתי שום שיחה.
16. מיותר לציין, כי בעקבות עבודה לא מקצועית, רשלנית ולא גמורה מצד טכנאי החברה נגרמו לחמי ולמשפחתו אי- נוחות, עוגמת נפש, סבל וזאת מעבר לאובדן ימי עבודה רבים.

עקב הניסיונות הכושלים שלי לקבל מענה מהחברה אני פונה אלכם בבקשה לעזור בהתמודדות עם המצב.
כספי סוג הנזק :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה