פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחליף כרטיס בתואנה לא חוקית נושא התלונה:
רומנו יפעת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי ביטוח לשרותי מוצרי חשמל של פמי פרימיום.מס. מנוי 124684 .
ברשותי מקרר גנרל אלקטריק
נשלח טכנאי שלא ידע כיצד לטפל במקרר,אי לכך כוונתי אותו והסברתי לו מה הבעיה וזאת על פי יעוץ שקבלתי בטלפון מהחברה בקנדה.
סרב לתקן את המקרר בתואנה כי טכנאי קודם נגע בו. לטענתי כי בכל המכשירים שבביתי כבר נגעו בהם טכנאים שונים ובכל זאת טכנאי שנישלח אלי מחב" פמי פרימיום לתיקון מזגן כן תיקן אותו למרות שהמזגן תוקן ע"י טכנאי אחר שלא מהם.
הטכנאי סרב וכשהפצרתי בו שוב ושוב בטענה כי החברה אינה שלך מדוע הינך מתעקש לא לתקן ? ענה" : אני לא צריך להגיד לך מה מערכת היחסים ביני ובין החברה מה שכן,יש טכנאים שהחברה מצפרת אותם".
ואני אומרת לכם : המבין יבין - לא תקנתי ליפעת את המקרר,חסכתי לחברה כסף-יצפרו אותי.
פניתי ליעוץ משפטי,כדלקמן: החברה מטעה את הלקוחות באומרה בתקנון כי מכשירים שטופלו בידי טכנאים אחרים לא יתוקנו על ידה.
אי לכך על החברה להיות מהוגנת ולבטח רק מכשירים חדשים בלבד שאיש לא נגע בהם.
נכון להיום החברה מטעה את ציבור הלקוחות.
התלוננתי במח" לקוחות.
חזרו אלי בטענה מכיוון שהמקרר מיובא מחו"ל אין הם מתקנים אותו.
וןהרי כל המקררים מיובאים מחו"ל טענתי,ממתי מייצרים פה מקררים?!
חזר אלי מנהל בכיר שטען כי בעבר נגע טכנאי אחר במקרר.
והרי כל המכשירים בביתי בתקופה זו או אחרת טכנאים אחרים, או שלכם, יגעו או נגעו בהם.אין חוקיות בדבר,טענתי בפניו.
והוא ענה כי הוא מוכן במקום עלות של 2000 שקלים לתיקון המקרר - לתקן אותו תמורת 1500 שקל.
לשם מה שלמתי 165 שקלים עלות השתתפות עצמית לאותו טכנאי והרי הוא לא ידע כלל לזהות את התקלה.
אני קוראת לעוד לקוחות שנפגעו מחברת פמי פרימיום,להצטרף ולתבוע אותה תביעה ייצוגית בגין הטעיית הציבור.
כספי סוג הנזק :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה