פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו בנושא גרירת רכב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי, ה 02.04.10, נתקע רכבי סמוך לביתי בעתלית. התקלה דרשה את גרירת הרכב למוסך בו אנו מטפלים אשר נמצא בעפולה (נסיעה של 45 דק' לערך). בשעה 18:15 צלצלנו למוקד פמי פרימיום אשר מטפל בשירותי הגרירה של מבוטחי מגדל ונציגתם טענה כי היות ומדובר ביום שישי הרכב יגיע למוסך רק ביום ראשון וזאת תוך הדגשה כי הם לא מתחייבים בשום מקרה על זמן ההגעה למוסך. חזרתי ואמרתי כי המוסך עובד ביום שבת, וביום ראשון זה ערב חג שני של פסח והדבר בעייתי מבחינתי. נציגת החברה שבה וטענה כי הם לא מתחייבים בשום מקרה על זמן הגעת הרכב למוסך והדבר אף יכול לקחת שבועיים... נאלצתי להסכים עם הנציגה על גרירת הרכב לאחסנה עד שיועבר למוסך ועד עתה (כ-16 שעות מאז תחילת הקריאה) הרכב טרם הגיע למוסך! גם עכשיו כשדיברתי עם נציגה בשם יוליה אשר מציגה עצמה כאחראית משמרת היא טוענת כי כאשר תהיה להם האפשרות הם יעבירו את הרכב למוסך אך היא לא מתחייבת בשום פרק זמן והדבר תלוי בחברה. נראה לי תמוה (שלא לומר מופרך) כי מרגע העברת הרכב להחזקתם של החברה "פמי פרימיום" אין הם יכולים להתחייב על דבר מעבר לאימרה שחזרה על עצמה כל שיחות הטלפון כי "הם לא יודעים מתי הרכב יועבר למוסך". מיותר לציין כי החברה לא דואגת לרכב חלופי. נראה לי סביר בנסיבות עניין זה כי חברה כזו תתחייב על העברת הרכב למוסך (ולא לאחסנה) בטווח זמן של 8 שעות ולא תיתן תשובות כמו "אני לא יודעת..." או "אני לא מתחייבת על הזמן..."
העברת הרכב למוסך בטווח זמן מיידי! פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה