פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מקרר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 20.07.10 עקב תקלה בציר דלת של המקרר היה אצלי טכנאי אשר קבע שצריך להחליף את הציר אשר שילמתי כסף עבור הגעתו.

כבר קרוב ל 4 חודשים אני נמצא במצב לא נעים בכלל, דלת של המקרר לא נסגרת טוב, עקב שבירת לוקר של הדלת ככול הנראה ישנה כניסת אביר מבחוץ לתוך המקרר שגורם לבזבוז של החשמל, משא ומתן עם חברת "פמיפרימיום" אשר מספקים את שירותי תיקון (כמו כן שילמתי להם כסף עבור הגעת טכנאי) לא הביאו לשום תוצאות כי הם טוענים כי ספקי SHARP לא מביאם מספיק חלקי חילוף של מקררים לארץ כמו כן חלק הזה הוזמן ומתי יקבלו אותו אין להם שום מושג.
מלפני שבועיים הגיע אלי טכנאי מחברת "שירות ישיר" אשר הביאה חלק שלא התאים לדגם של המקרר פירק את הדלת ולקח חלק שבור, אומנם הוא חיבר את הדלת חזרה אבל אני נשאר עם דלת לא תקינה (בלי לוקר).

לכן אני פונה אליכם עם שאלה: מה אלי לעשות?
להמתין לחלק, להמשיך לשלם יתרת חשמל, לזרוק מקרר ולקנות חדש (מקרר אצלי הוא בן 5 שנים בארך ודגמים האלו עדיין נמכרים בכול מני רשתות בארץ) או לנסוע לחו"ל ולהביא את החלק.

דגם של המקרר SHARP SJE 5503-BG קניתי מקרר בארץ (לא מיובא אישי)
אני צפיתי לשירות טוב מאיר ויעיל.

בכבוד רב
ארקדי מיכלין
0547268044

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה