פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מדיח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המדיח התקלקל,הופניתי על ידי הביטוח לחברת פמי פרימיום לתיקון התקלה,אז התחילה הסגה -תמתין חצי יום בבית ,לא ניתן להבטיח שעה,בסוף היגיע בחור צעיר כנראה מתלמד בחברה וניסה לאתר את התקלה,בגיבוי טלפוני החליט שהלך מנוע,ביקור נוסף חצי יום עבודה נוסף והכל יתוקן,כמובן שהיגיעו המומחים,המנוע שהביאו לא מתאים לדגם המדיח,אז נפרק דוגמא ונחזור בעוד שבוע,עוד חצי יום עבודה תיאומים ,בקשות לזירוז( כמובן שאת הכסף לביקור גבו בתחילה)ומגיע סוף סוף טכנאי נוסף,כמובן שהחלק שהביא גם הוא לא מתאים,( להזכירכם נלקחה דוגמא שנעלמה בינתיים)עכשיו אני עדיין עם מדיח לא תקין ועם הבטחה מעורפלת שהמדיח יתוקן,חברה של חובבנים,לא יודעים לעבוד וגם לא לתת שירות,כל בקשה לדבר עם בעל סמכות בחברה נתקל בחומה,(הוא לא נמצא,יחזרו אליך וכדומה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על ימי העבודה ומכשיר חדש ,הישן פורק וקומט כבר ארבע פעמים ,כולו פצוע נראה כמו בן מאה פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה