פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון הקבלן מטעם החברה לבצע את העבודהstomer.d נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
במסגרת ביטוח הבית הזמנתי את החברה לתיקון נזילת מים בעיקבות רטיבות בקיר ובריצפה
בתאריך האירוע הגיע קבלן מטעם החברה, הוא מיהר בעיקבות חברו שהיה תקוע עם הרכב .
הקבלן הסתכל על הרטיבות וטען שזה שום דבר.
לאחר הפצרות מצידי הוא הצביע על כתם ישן מתחת לברז האמבטיה, פירק את הברז מנקודת המים החמים והשאיר אותו תלוי כשהו מחובר למים הקרים בלבד ובכך גרם לנזילה חדשה המצב נשאר כך עד לרגע כתיבת שורות אלו.
התקשרתי לחברה וביקשתי קבלן אחר שיסכים לבצע את העבודה, הם אכן שלחו קבלן אחר שבדק בצורה מקצועית עם מכשיר וגילה בדיוק את הנזילה אך טרם ביצע את העבודה.
ניקבע לי תאריך נוסף שלישי במיספר לביצוע העבודה ואכן כך היה.
נזילה חדשה ובעיקבותיה נזק נוסף לקיר, למשקוף ולריצפה סוג הנזק :
תיקון הנזק+פיצוי על 2 ימי עבודה פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה