פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בטיפול בפיצוץ בצנרת נושא התלונה:
אברהמי אליאן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 25/11/2011 היה פיצוץ בצנרת בבית יום שישי. פנינו לפמי פרימיום שהיא החברה שמספקת שרותים דרך חברת הביטוח שלנו כדי שיבואו לטפל בפיצוץ בחרום מכיון שהיה כבר יום שישי אחרה"צ. נציגת השרות אמרה שרק ביום א' 27/11 יבוא מישהו ושאין מה לעשות. השאירו אותנו 3 ימים ללא מים בבית (שישי ושבת ויום א') כאשר אחרי בירור מסתבר שהיו צריכים לשלוח מישהו כדי שלפחות יטפל בעניין ניתרול המים החמים ולפחות להשאיר אותנו עם מים קרים. ביום א' קבעו איתנו שבשעה 8:30 בבוקר יגיע אינטסלטור. נאמר להם בפנייה שלנו שבבית יש פרקט. הגיע אינסטלטור ב- 9:30 ביום א' 27/11 ואמר שהוא לא יכול לטפל בבעיה. בעלי חיכה בבית כל היום והפסיד יום עבודה כי היה צריך לחכות לאינסטלטור שני (אחר) שיגיע רק בשעות האחרה"צ ערב. האינסטלטור השני הגיע וטיפל בבעיית הפיצוץ בצנרת.
אחרי כל האוגמת נפש של להיות 3 ימים בלי מיים, ואחרי שעברנו חודש ימים עד שטיפלו בכל הנושא (החלפת פרקט, טיח וצביעה) בהם היינו צריכים להתקשר עם נציגי השרות כל הזמן כדי שיטפלו בבקשתנו ולא נעננו עד שהגענו לעמית מבקשת שרות, אני דורשת פיצוי על הטיפול הרשלני של חברת פמי פרימיום. אני דורשת לפחות החזר כספי על יום עבודה של בעלי בסכום 760 ש"ח. אחרי שבועיים שדיברתי עם נציגת שרות שנאמר לי שיבדקו את הנושא, לא קיבלתי תשובה. אתמול דיברתי עם עמית והזכרתי לה שאני מחכה לדעת מה הפיצוי שאקבל. היא אמרה שהיא תבדוק את הנושא. בינתיים לא שמעתי ממנה. אני דורשת תשובה בהקדם האפשרי והחזר תשלום על ערך יום עבודה של בעליץ
אוגמת נפש, בזבוז זמן ואנרגיה סוג הנזק :
פיצוי - החזר כספי על שווי ערך יום עבודה שהתפספס עקב רשלנות בטיפול. פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה