|
|
|
|
|
|
שירות גרוע של חברה המתיימרת להיות מצויינת |
נושא התלונה: |
יום שני 12 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשני מקרים שנזקקנו לשירות של חברת סמי פרימיום גילינו אטימות של נותני שירות.
מקרה ראשון של פיצוץ צינור בחודש מאי 2011 מס' קריאה 1641964 נשלח אינסטלטור שגבה מחיר כפול על השתתפות עצמית ועד לרגע זה הטיפול לא הסתיים.
מקרה שני בחודש ינואר השנה מס' קריאה 1799874שוב נזקקנו לשירות של החברה שבעיני היא כושלת וכמובן הטיפול לא הסתיים.
לפני קרוב ל 3 שבועות בקשתי לדבר עם המנהל ואמרו לי כי הערב הוא לא יכול אך מחר בשעות הבוקר הבוא יצלצל אליך. ברור שהוא לא חזר אלי.
אני בטוח שאותו מנהל לא נזקק לשירות הגרוע של חברת פמי פרימיום והוא לא צריך לחכות בבית שעות שבעל מקצוע יגיע וברגע האחרון שהוא מצלצל לחברה נאמר לו סליחה הוא לא יכול להגיע היום.
אני גם בטוח שהוא לא היה סבלני לחכות 10 חודשים לטיפול בקריאה.והתיקונים החלקיים שנעשו בינתיים נראים כמו טלאים על מכנסיים קרועות.
|
|
|
|
|
|
|
|
פמי פרימיום שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|