פרטי התלונה

תלונות פמי פרימיום

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע, אי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
בס חיים שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התפוצץ ברז במקלחת שגרם להצפת הבית. דרך סוכן הביטוח הבנתי שאנחנו מבוטחים בחברת "פמי פרימיום". השיחה הראשונה נענתה יחסית מהר (כ-5 דקות), נאמר לי שיגיע בעל מקצוע תוך שעה-שעה וחצי (9:25), ב 10:45 התקשרתי לחברה לבדוק מה עם השרברב, עם דגש ששעה וחצי כבר עברה. המתנתי לנציגה 16 דקות ואז נאמר לי שהוא יכול להגיע רק בין 11 ל 12:00, אך גם ב-12 כשניסיתי להתקשר, ושוב המתנה של כ-15 דקות, נאמר שהתעקב אצל לקוח אחר ויגיע כשיגיע. רק לקראת 13:00 הגיעו שני אנשי מקצוע.
בשיחות מול הנציגות של החברה, נאמר שההשתתפות העצמית היא 400 ש"ח, ואם הטיפול יעלה פחות אז אשלם פחות. אך זה כולל הכל.
בפועל: א. חוייבתי לשלם 400 ש"ח גם כשנאמר לי שהחלפת ברז זה לא יותר מ250 ש"ח, ב. ה-"הכל" לא כולל את הברז בעלות של 120 נוספים. פרט שולי
בזבוז זמן יקר שגרם לביטול פגישות סוג הנזק :
פיצוי הולם! וכן אזהרת לקוחות פוטנציאלים, אם אני הייתי יודע על השירות, מבחינתי עילה להחליף ביטוח! פתרון נדרש :

פמי פרימיום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה