שירות רע, אי עמידה בהבטחות |
נושא התלונה: |
בס חיים |
שם/כינוי: |
יום שלישי 26 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התפוצץ ברז במקלחת שגרם להצפת הבית. דרך סוכן הביטוח הבנתי שאנחנו מבוטחים בחברת "פמי פרימיום". השיחה הראשונה נענתה יחסית מהר (כ-5 דקות), נאמר לי שיגיע בעל מקצוע תוך שעה-שעה וחצי (9:25), ב 10:45 התקשרתי לחברה לבדוק מה עם השרברב, עם דגש ששעה וחצי כבר עברה. המתנתי לנציגה 16 דקות ואז נאמר לי שהוא יכול להגיע רק בין 11 ל 12:00, אך גם ב-12 כשניסיתי להתקשר, ושוב המתנה של כ-15 דקות, נאמר שהתעקב אצל לקוח אחר ויגיע כשיגיע. רק לקראת 13:00 הגיעו שני אנשי מקצוע.
בשיחות מול הנציגות של החברה, נאמר שההשתתפות העצמית היא 400 ש"ח, ואם הטיפול יעלה פחות אז אשלם פחות. אך זה כולל הכל.
בפועל: א. חוייבתי לשלם 400 ש"ח גם כשנאמר לי שהחלפת ברז זה לא יותר מ250 ש"ח, ב. ה-"הכל" לא כולל את הברז בעלות של 120 נוספים. פרט שולי
|
בזבוז זמן יקר שגרם לביטול פגישות |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם! וכן אזהרת לקוחות פוטנציאלים, אם אני הייתי יודע על השירות, מבחינתי עילה להחליף ביטוח! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|