מריחת זמן של הסוכן שגרמה לאיבוד כל הכסף על הטיסה במקום 100 שקל |
נושא התלונה: |
יום שני 02 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד הזמנות אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2 למאי שלחתי לסוכן תומר גולוב 2 אי מיילים ואי מייל נוסף לכתובת חירום על מנת לשנות את תאריכי הטיסה שהזמנתי דרכו. עפ"י נהלי החברה, באותו יום זה היה עולה לי 100 ש"ח ולמחרת - דמי ביטול מלאים. התקשרתי גם לחברה, אמרו לי שהוא עסוק ויחזור אלי (שקר גס, לא טרח לחזור כלל) וציינתי במפורש שזה דחוף כי למחרת אאבד את כל הכסף.
האדון הנכבד טרח לחזור אלי רק אחרי יומיים! דיבר אלי בגסות וטרק לי את הטלפון.
כרגע התקשרתי אליו ודרשתי לשוחח עם המנהל שלו ושוב היה גס ודוחה ואמר לי "אז תתבעי אותנו". אני לא מוכנה שישדדו ממני כסף (430 דולר), לכן אם לא אקבל את הכסף מינוס המאה שקל חזרה, אתבע את החברה על הרבה יותר ואין לי ספק כי אקבל את זה. בנוסף, כעת אנסה להשיג את הנהלת החברה על מנת להתלונן. החוצפה הזו עוברת כל גבול ולאדם כזה אסור לתת שירות כלל.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחזיר את כל הכסף,אחרת אתבע גם על הסכום וגם על עגמת נפש ואקבל יותר,יש יש לי עורך דין מעולה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|