פרטי התלונה

תלונות טלטוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגיו שרות מביש ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 08.03.13 הזמינה אמי כרטיסי טיסה באתר טרווילסט ובחרה לרכוש את הכרטיסים דרך חברת טלטוס בע"מ. הכרטיסים נרכשו באתר בעלות של 492.50 דולר ובבירור שנעשה מול החברה האם ניתן להגיע פיזית ולשלם במזומן התבשרה אמי שכן.
בתאריך ה11.03.13 הגיעה אמי לשלם במזומן בחברה ונתקלתי ביחס מבזה ומשפיל מצד עובדי החברה וממר תומר גולבו , מנהל החברה.
בעת פנייה לאחת העובדות אשר לא מצאה את ההזמנה ובתגובה פנתה למנהלת הסניף: לבנה מור. הגב' מור ציינה שמחקה את ההזמנה של אמי מכיוון שלא הגיעה באותו היום לשלם (דבר שלא נאמר לה במועד ההזמנה בטלפון).
לפיכך, נאלצו לעשות הזמנה חדשה בעלות של 508 דולרים כאשר לאחר מס' דקות העלתה את מחיר ההזמנה ל520 דולרים.
לאחר רכישת הכרטיסים בעלות הנ"ל- דאגה לציין הגב' לבנה מור כי הם " גם ככה עושים לכם טובה, אז תגידו תודה".
מייד באותו הרגע , הגיע מנהל החברה ושאל:"מה אתם צועקות פה"?! אמי ענתה שאני לא צועקת ורק הגעתי לרכוש כרטיסים שהזמנתי באתר, בתגובה ענה לה המנהל: "לא רוצים למכור לך את הכרטיסים תלכי מפה!!". אמי שהייתה בלחץ מהצעקות של המנהל והחלה להרגיש ברע, התיישבה על אחד הכיסאות על מנת להירגע, " אל תשבי פה זה לא הכיסא שלך הוא מיועד לעובדים" כשהסבירה לו אמי שהיא לא מרגישה טוב והתיישבה רק כדי להסדיר את נשימתה, דחה את טענותיה על סף וצעק לה " אם את לא הולכת אני מזמין לך משטרה"!
לאחר כל אלה, יצאה אמי מהמקום נסערת, כאשר קיבלה יחס מזלזל משפיל ופוגעני שלא מתקבל על הדעת! הופתענו לגלות את רמת השירות הנמוכה ובפרט את יחסו המחפיר של מנהל החברה.
עילבון ובזבוז זמן סוג הנזק :

טלטוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה