פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת/עקיצת לקוחות בשיחות מחו"ל נושא התלונה:
סילם מוטי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' הגביש 10, ת"ד 4060 נתניה 42140 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני מנוי ובעל מכשיר טלפון נייד בכל 4 חברות הסלולריות הישראליות:
סלקום, אורנג', פלאפון ומירס. לצורך העניין מס' המנוי שלי בסלקום: 052-2749549
בתאריך 9/5/06 נסעתי ל-21 יום לקנדה. היות וידעתי והוזהרתי מנסיונם של אחרים ומידיעות בתקשורת, כי חברות הסלולר הישראליות השונות גובות מחירים מופקעים בגין שימוש בטלפון סלולרי בחו"ל, החלטתי להשתמש בקנדה ברשת הקוית המקומית הרגילה ובכרטיסי חיוג מקומיים. מקרובי בקנדה ידעתי, כי זו הדרך הזולה והמשתלמת ביותר להתקשר לישראל מקנדה. לפיכך לא הודעתי/בקשתי מאף לא אחת מחברות הסלולר על נסיעתי לחו"ל וממילא לא בקשתי מהן קו או כל שירות שהוא אחר בחו"ל.
למרות זאת, היות ובמכשירים הניידים השונים שלי אצור מידע שימושי רב הדרוש לי בכל עת, לקחתי אותם איתי לחו"ל כיומן, ספר טלפונים, ומאגרי מידע גרידא.
להפתעתי, בעוד מכשירי החברות: אורנג', פלאפון ומירס היו כצפוי דוממים מבחינה סלולרית, הרי שברגע שהדלקתי את המכשיר של חב' סלקום, מייד הותקפתי בשלל הודעות כתובות ומוקלטות מהארץ. שוב, כל זאת למרות שלא בקשתי בשום אופן לקבל קו בחו"ל. יתרה מזו, 2 מההודעות הכתובות הראשונות היו ברכה לרגל צאתי לחו"ל מחב' סלקום ובמקביל בהפרש של 2 דקות בלבד ברכה מחב' רוג'רס קנדה (חב' הסללולר המקומית), לבואי ואיחולי שהיה נעימה.
הדבר אמנם הדליק אצלי נורה אדומה, אך הייתי סמוך ובטוח שהיות ולא בקשתי לקבל שירותים בחו"ל לא אהיה מחוייב עבורם. וכי מה אשמתי שאנשים מתקשרים אלי רק בגלל שיש קו בחו"ל אותו לא בקשתי.
למען ההגינות אומר, כי לאחר שבררתי את העלויות למשלוח הודעות ו/או לשיחות מקומיות של חב' רוג'רס קנדה אצל קרובי משפחתי המקומיים, המנויים של חב' רוג'רס, הרשיתי לעצמי לשלוח מס' הודעות קטן ולהתקשר מהסללולר למס' הטלפון המקומי שבאמצעותו מתאפשר חיוג ע"י כרטיס החיוג המקומי. להפתעתי בבואי לארץ חיכה לי חשבון נפוח ושערורייתי בסך כולל של כ-1,350 ש"ח !!!
בבירור שקיימתי עם מח' שירות הלקוחות בסלקום נאמר לי כי אילו הייתי "סוגר" איתם על חבילת חו"ל הייתי משלם הרבה פחות. (במילים אחרות: לא סגרת איתנו עסקה, אז קבלת עונש!) כעת כל החיובים הם של חב' רוג'רס ואין להם, כביכול, השפעה על כך. כל טענותי כי בכוונה לא ביקשתי קו או כל שירות אחר מהם בחו"ל וכי הם טמנו לי מוקש בעצם כך שסיפקו לי קו בחו"ל למרות שלא בקשתי זאת וכתוצאה מכך קיבלתי שיחות והודעות מהארץ ללא הרף נדחו בטענות מתחכמות ומתחמקות ובכל מיני הסברים טכניים(רשת נודדת GSM וכו'). טענתי בפני המנהלת אליה הופניתי כי נעשה על ידם כאן מעשה הונאה-עקיצה מהסוג השפל ביותר ועצם העובדה שאף לא אחת מהחברות האחרות מצאה לנכון לרמות אותי כמותם, מדברת בעד עצמה! בתגובה לטענותי אלו, "כמחווה של רצון טוב" הסכימו לתת לי הנחה של 10% מהחשבון הכללי. סרבתי להצעתם בטענה כי מבחינתי זו הצעה הגובלת בלעג לרש !
חזרתי ושאלתי, מדוע במסגרת הגילוי הנאות, במקום לברכני בברכה מזוייפת של נסיעה טובה לחו"ל לא טרחו בסלקום להזהיר אותי מהעלויות הכרוכות בשימוש בטלפון בחו"ל?
כמו כן, דחיתי על הסף את טענתם המיתממת, כאילו אין באפשרותם לעשות דבר בנוגע לחיובים של חב' רוג'רס קנדה. אילו לא היתה סלקום משתפת פעולה באופן הדוק עם רוג'רס קנדה ומודיעה להם על מעברי לקנדה, ממילא לא היו כופים עלי "בטוב ליבם" קו מקומי אותו לא בקשתי מעולם! רק תמים יאמין בכך ובטוחני כי חב' סלקום "גוזרת קופון" נאה מהחשבון המופקע של חב' רוג'רס.
לאור האמור, אודה לכם על התערבותכם בכל דרך שתמצאו לנכון בביטול החיוב המופקע שכולו תולדה של "עקיצה-הונאה" שפלה של חב' סלולר המחשיבה את עצמה למכובדת. הרי, כידוע, גם בתרגילי עקיצה, הנעקץ נותן את כספו כביכול מרצונו הטוב. אך נתינה זו מבוססת על מידע מטעה או במילים אחרות, הונאה! לסיום, אומר לאנשי חב' סלקום: אני לקוח ותיק ונאמן של חברתכם, למעשה מאז הקמתה. שמרתי לכם אמונים לאורך השנים גם כשהפכתם ליקרים ביותר.
(זה בדוק ! הרי יש לי קו בכל החב' האחרות וביכולתי להשוות מחירים ) אתם מעלתם באמוני ושדדתם את כספי ללא בושה בתרגיל הונאה מהסוג הזול והשפל ביותר שלבטח אינו ראוי לחב' המתיימרת להיות מהמובילות במשק הישראלי!
על התנהגותכם זו נאמר בתנ"ך: "וישמן ישורון ויבעט" !
אם "ככה זה כשאוהבים", אני דוחה בשאט נפש את אהבתכם !!!
בתודה מראש ובברכה
מוטי סילם
ת"ד 565 נתניה 42104
טל': 09-8626969, נייד: 050-2749549
e-mail: [email protected]
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב כספי עבור שירותים שסופקו במרמה! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר סילם בקשר לשירות חו"ל ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה