פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מיותר< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר חדש בתחנת שירות סלקום באשקלון במקום מכשיר אחר בזמן ביצוע העיסקה הוצע לי לקבל הנחה עבור מכשיר מחודש לא הסכמתי להצעה וקניתי במחיר רגיל מכשיר אחר להפתעתי חויבתי ב50 שקל עבור שמירת המספר הקודם לא נאמר לי בזמן הקניה שאני צריך לשלם עבור שמירת המספר הקודם בחב.סלקום יש שיטות מכוערות להגדיל את ההכנסות הכספיות כדי להחזיק מנגנון מנופח של עובדים שמקבלים הטבות ובונוסים על חשבון לקוחות חב.סלקום זה כולל את המנכ"ל שמקבל שכר ממש חריג העיקר הם בחב. סלקום מתחנפים ומחייכים באופן מזויף ללקוחות שעוברים לחברות אחרות ומספרים לי שלא כדאי להישאר לקוח של סלקום
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ז'קי - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שם טוב בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה