פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של שירות לקוחות של סלקום נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הטלפון שלנו נאבד ביתי הלכה למרכז השירות ולקחה טלפון חלופי
התקשרתי למרכז השירות וביקשתי שלאור שאני משלמת כל הזמן ביטוח אני מבקשת טלפון חדש ללא השתתפות עצמית הפקיד בשם אלי מצוות 5 שדיבר בצורה נחמדה אמר שמאושר לי טלפון כזה בחינם ללא שום עלות וללא התחייבות וגם יביא לי את זה שליח ,
הטלפון הגיע ע"י שליח, לא הסוג שהיה לנו אלא משהו הרבה יותר פשוט) עם חשבונית של 790 ש"ח
התקשרתי לשירות (הם עונים אחרי 5 שעות המתנה בערך)
האלי הזה אמר אל תתיחסי זה טעות הקבלה הטלפון בחינם ללא התחייבות.
ביקשתי שיפקסס לי את החוזה הזה , הוא הבטיח ולא עשה,
ביום שישי שהגענו להחזיר את הטלפון החלופי נאמר לנו שנעשתה עיסקה על חשבוננו ע"ס 25 ש"ח לשלוש שנים
שוב התקשרתי, וביקשתי מנהל
אחרי ארבע שעות דיבר איתי מנהל בשם עלי ובקור רוח הוא אמר שהכניסו אותי לעיסקה של שלוש שנים התחייבות והוא מקווה שלא השתמשתי בטלפון,
הזדעזעתי מהתשובה ושאלתי איך הם משקרים עלינו והוא אדיש לזה
אין מה לעשות זאת תשובתו
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה