פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של אנשי השירות בסלקום וגניבת כספית נושא התלונה:
אברהמוב ליאת שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים ביתי איבדה את הטלפון שלה
היא הגיעה למרכז שירות וקיבלה טלפון חלופי לשבועיים, (במסגרת הביטוח)
מכיוון שאנחנו שנים משלמים ביטוח וכבר בעבר הציעו לי לקבל טלפון חדש במסגרת הביטוח ללא השתתפות עצמית ,
התקשרתי לסלקום שירות לקוחות ותפסתי אותם רק למחרת (הם פשוט לא עונים לטלפונים)
ענה לי בחור בשם אלי מצוות 5, ואחרי בירור עם המנהל שלו הוא הסכים לספק לי טלפון ועוד אמר שיביאו לי אותו הבייתה,
הם הגיעו הבייתה כמתוכנן אך לא הביאו את אותו הסוג שנאבד והביאו איתם קבלה על סף 790 ש"ח,
התקשרתי למוקד שוב אחרי המתנה של ארבע שעות ענתה לי נציגה שאמרה שאלי יחזור אלי, אלי חזר באמת ואמר שהקבלה היא טעות ולא להתיחס אליה והבטיח לפקסס לי את המסמך שיעד שהטלפון בחינם ללא התחייבות,
הוא לא פיקסס, וביום שישי החזרנו את הטלפון החלופי ומסרו לנו מסמך שהטלפון שקיבלנו הוא בהתחייבות לשלוש שנים ע"ס 25 ש"ח כל חודש ,
שוב התקשרתי ושוב אמרה לי איזו נציגה שהטלפון בחינם לא לדאוג והבטיחה שיחזור מנהל ואלי מצוות 5
שוב הם לא חזרו והתקשרתי שוב והמתנתי שעתיים העבירו לי מנהל בשם עלי שאמר שבאמת אני מחוייבת לשלוש שנים ואין מה לעשות ושהוא מקווה שלא השתמשתי בטלפון והוא מבטיח לנזוף באלי
אפילו לא התנצל ששיקרו לי
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה