פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על קו מנותק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב! בתאריך 2/6/13 הגעתי למרכז שירות ועשיתי ניתוק קו ( הפסקת שירות באופן מוחלט) שילמתי את יתרת החיובים על המכשיר והוסבר לי שאני כבר לא לקוחה של סלקום מאותו הרגע. ביררתי מול הנציג האם הוא בטוח שלא יהיו יותר חיובים והא אמר שכן. היום 7/10/13 אני מקבלת חשבון מסלקום בו אני נדרשת לשלם על 3 חודשים בגין חיוב הו"ק. מהבוקר אני מנסה להגיעה לנציג שירות שיסביר לי על מה מדובר וכלום המערכת מעבירה אותי ישירות למוקד מכירה ומשם לא רוצים לעביר אותי או אפילו מנתקים את השיחה. בבקשה תעזרו לי ליצור קשר עם סלקום. תודה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה