פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה בחו"ל נושא התלונה:
דן שמעון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט השנה היינו בטיול בחו"ל , לאחר כ- 10 ימים הבן שלי מקבל SMS על חיוב של כ- 1000 ש"ח על גלישה באינטרנט ,
התקשרנו למוקד סלקום והסברנו שהטלפון מנותק לשימוש בחו"ל ,מיותר לציין שכל ההסברים לא התקבלו ונציגת השירות הסבירה שאנו צריכים להודיע להם ,
ניסינו להסביר שטלפון שלנו הינו לשימוש בארץ בלבד ולא ביקשנו את פתיחת המכשיר לשיחות ואינטרנט אולם ללא הועיל .

מס' המנוי ********************."
תגובתה של אחראית פניות הציבור הגברת אביבית מורי במכתב שנשלח היא מסבירה על עלויות גלישה בחו"ל והיא טוענת באותו מכתב שמכיוון שניידתי את הקו לחברה אחרת היא לא יכולה לזכות אותי .
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב והחזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה