פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איפוס הסכום בכרטיס TALKMAN לאחר שנה של חוסר שימוש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2004 קניתי כרטיס SIM עם 50 ש"ח שיחות.
לאחר כשנתיים רציתי להשתמש בכרטיס שברשותי הופתעתי לגלות שהסכום שהיה בכרטיס ירד ל-3 שקלים. פניתי תסלקום לבירור העניין ונאמר לי שלאחר שנה של חוסר שימוש ב-SIM אופס הסכום הקיים בו. לדבריהם זה קיים בחוזה שלהם, כשאמרתי להם שבחוזה היחיד שיש לפני לא מוזכר נושא זה, הם לא הגיבו. מקוממת אותי העובדה שדבר שקניתי ושילמתי עליו כסף והפכתי לבעליו, עדיין אפשר לחברת סלקום לעשות בה ככול העולה על רוחה. 50 השקלים של הכרטיס הם מוצר שאני קניתי ואם אני מחליט להשתמש בו לאחר שנתיים זאת זכותי, או לחילופין שיראו לי את החוזה שעליו אני חתמתי ובו צוין שלאחר שנה של חוסר שימוש הסכום שקיים בכרטיס מתאפס.
אני אשמח אם תיקחו את הנושא הזה לטיפולכם, אי אפשר להמשיך עם החוקים "שלהם".
אני חייב לציין שלאחר שיחה עם מנהל המשמרת הוצע לי החזר של 20 שקלים, לא הסכמתי מכיוון שאני מעוניין לקבל את סך ה-50 שקלים ששילמתי
תודה מראש
אלי
כספי סוג הנזק :
החזר של הסכום שנלקח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור - סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אלי אליאב בקשר ליתרת טוקמן וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה