|
|
|
|
|
|
המתנה של 57 דקות |
נושא התלונה: |
lishner aki |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום 27.10.13 התקשרתי לחברת סלקום לברר לגבי החשבונית שלי משהוא שלא היה ברור, המתנתי על הקו 57 דקות עד שענו לי וכששאלתי לפשר ההמתנה הארוכה התשובה הייתה שהם מצטערים.
אודה באם תקבלו תגובה מחברת סלקום על החריגה המטורפת הזאת ומה שהפתיע אותי שאותה מוקדנית ידעה בדיוק כמה זמן אני ממתין כי יש להם רישום על כך.
|
תגובה מקסימלית שך 3 דקות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|