פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על אי עידכון חבילת חו"ל וחיוב מלא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.10.13 התקשרתי למוקד סלקום לעדכן חבילת חו"ל למרוקו שוחחתי עם נציגה בשעות הערב, לא זוכרת את שמה. עידכנה לי חבילה של75 ש״ח.
מדובר במנוי שמסתיים ב1698 בסלקום על שם הדס כחלון

בתאריך 15.10.13 אמא שלי נסעה ולאחר כשלושה ימים קיבלתי הודעה לתדהמתי שיש חוב גבוה ולהתקשר למוקד וכך עשיתי.
לתדהמתי נציג השירות אמר לי שלא עודכנה חבילה וכי אין רישום על כך. הייתי בהלם פניתי לפניות הציבור ונאמר כי אין אפשרות לישות כלום והחוב על 1600 ש״ח . ביקשתי מהם באותו מועד לעדכן חבילה ורשמתי את שם הנציג והשעה שהתקשרתי ובקשה נוספת לעדכן את החבילה רוק ואקטיבי ממתי שביקשתי.
מדובר במרמה, הפרת אמון, אני בהלם שכך מתנהלת חברת תקשורת
אבקש התערבותכם המיידית בעניין. אציין שרוב הפעמים בחול לא היה תקשורת ואי יכולת להוציא שיחות, ועיר בתי את השירות הטכני בסלקום על כך. אחריי יומיים הסתדר התקלה וגם לא ברצף.
אוסיף ואומר שאני מגישה תלונה לאמון הציבור ומשרד התקשורת והתמת שישעו מהעניין הזה
אודה על טיפולכם בדחיפות
גם עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה