פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ויחס מזלזל בבקשת שרות מניג סלקום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-4/12 התקשרתי לשרות של סלקום ,חזרתי מחו"ל הטלפון לא היה תקין, המתנתי על הקו המון זמן בפעם הראשונה והשניה אמרו לי לנתק את הטלפון ולהדליק אחרי 10 דקות והבעיה תפתר,כלום לא קרה .נגשתי לסלקום בקניון בהרצליה בערך ב6 אחה"צ והמתנתי לתור שלי קיבל אותי בחור שאני לא זוכרת את שמו בעמדה 14 אמרתי לא שאני לא יכולה להתקשר ולקבל שיחות מהטלפון,הוא בדק חייג לטלפון שלו ואמר שהכל הכל בסדר יצאתי משם אני מנסה לחייג וכלום לא מצליחה.חזרתי שוה לסלקום הדלת היתה סגורה. ראיתי אותו ביקשתי שיצא רגע הוא יצא חייג לטלפון שלו ואמר שהכל בסדר ושלך מפה ממש בצורה לא יפה.מאוד נפגעתי .מאוחר יותר הבן שלי בדק הסתבר שאפשר לדבר רק דרך הרמקול ואוזניה ושהרמקול בפלא פון נדפק.עדיין לא סידרתי אותו .רוצה להגיד שאני מאוד כועסת על הבחור שהתייחס בצורה מאוד בוטה ודוחת .רוצה לקבל תגובה בדחיפות לטל'-0525*****1 תודה.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה