פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים גבוהים לאחר ניוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים ביצעתי ניוד ועזבתי את חברת סלקום לאחר 10 שנים, מרגע שביצעתי את הניוד התחילו הבעיות!
במקום שסכום החשבונית ירד ואני ימשיך לשלם רק את עלות המכשיר שרכשתי מהם סכום של כ-120-130 ש"ח הגיעו לי חשבוניות על סכום של 307 ש"ח ו495 ש"ח .
במשך כחודש אני רודפת אחרי תשובות, מתקשרת למוקד השירות ממתינה שעה ויותר, כל נציג נותן תשובות אחרות, מבטיחים שיחזור מנהל וכמובן שאף אחד לא חוזר, או שכאילו מעבירים למנהל, נותנים לי להמתין בקו עוד חצי שעה ואז השיחה מתנתקת, ואפילו שכבר הגעתי למנהל בשם אחמד אחרי חצי דקה של שיחה שעוד לא הספקתי להגיד מה הבעיה שוב ניתקו אותי מהשירות, גם פניות באתר סלקום שמבטיחות שנציג יחזור תוך 5 ימי עסקים לא נענו .
אני כבר אובדת עצות ולא יודעת לאן לפנות, כנראה שבסלקום ברגע שאתה כבר לא לקוח שלהם שמשלם דמי שימוש חודשיים אז הם פשוט לא מתייחסים ומרשים לעצמם לעשות ככל העולם על רוחם בכספי הלקוחות.
אני רק רוצה שמישהו ייתן לי תשובות למה חוייבתי בסכומים כאלה .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה