גביית יתר לאחר ניוד |
נושא התלונה: |
יום שני 17 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ערב טוב,
לפני 3 שבועות עברתי לסלקום למסלול החדש ב69 ש"ח לחודש. לפני כשבוע וחצי לתדהמתי ראיתי חיוב של סלקום בחשבוני ע"ס 785.5 ש"ח - כן! זוהי לא טעות יותר מפי 10 מהחיוב החודשי.
לאחר שנודעה לי הטעות דיברתי עם נציגה שהתנצלה על הטעות והתחייבה כי הכסף יוחזר לחשבוני תוך 3 ימי עסקים.
לאחר שבוע שהכסף כמובן עוד לא התקבל, דיברתי עם עוד 3 נציגים שביררו את העניין, כולם מתנצלים, שמים אותי על ממתינה, מתרצם תירוצים, מבטיחים הבטחות, אך בפועל לא קיבלתי את הכסף בחזרה.
כאמור, אני אפילו לא מדבר על השירות הגרוע, הזמן שנשרף בהמתנות ואף נציג אפילו לא טרח לחזור אלי עם תשובה - אני פשוט דורש את הכסף בחזרה, כולל פיצוי על הזמן והטירחה.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|