פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר לאחר ניוד נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב טוב,

לפני 3 שבועות עברתי לסלקום למסלול החדש ב69 ש"ח לחודש. לפני כשבוע וחצי לתדהמתי ראיתי חיוב של סלקום בחשבוני ע"ס 785.5 ש"ח - כן! זוהי לא טעות יותר מפי 10 מהחיוב החודשי.

לאחר שנודעה לי הטעות דיברתי עם נציגה שהתנצלה על הטעות והתחייבה כי הכסף יוחזר לחשבוני תוך 3 ימי עסקים.
לאחר שבוע שהכסף כמובן עוד לא התקבל, דיברתי עם עוד 3 נציגים שביררו את העניין, כולם מתנצלים, שמים אותי על ממתינה, מתרצם תירוצים, מבטיחים הבטחות, אך בפועל לא קיבלתי את הכסף בחזרה.

כאמור, אני אפילו לא מדבר על השירות הגרוע, הזמן שנשרף בהמתנות ואף נציג אפילו לא טרח לחזור אלי עם תשובה - אני פשוט דורש את הכסף בחזרה, כולל פיצוי על הזמן והטירחה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה