פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלת מחיר שיחות ללא הודעה מצד החברה נושא התלונה:
קשירין סבטלנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סלקום מזה 10 שנים (אחת מהוותיקים ביותר)
לפני כשנה וחצי (משוער) הצטרפתי למסלול תאריפים זולים מיוחד לעולים מברה"מ
שהבטיח תאריף יחיד של 39 אג' לכל הרשתות, יש לציין שנאמר לי שההטבה היא לפחות ל-3 שנים אם לא ארצה להחליפה להטבה אחרת. אני לא מתעמקת כ"כ בחשבונות שאני מקבלת מהם לכן לא התייחסתי למחירים כי משתדלים להאמין. לאחרונה פניתי לסלקום לבירור כלשהו וכדרך אגב התעניינתי בתאריף ואז נאמר לי שעלה מאז כבר פעמיים: פעם ל-49 אג' והפעם ל-51.5 אג'. זה אומר שאסור לסמוך על ההבטחות של החברות האלה? לא בודקים-נדפקים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הפרשי שיחות רטרואקטיבית עבור כל השיחות שבוצעו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אדווה - פניות הציבור-ס שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' קשירין סבטלנה בקשר לעדכון תעריפים וטיפלה בלקוח לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אדווה פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה