פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לוקה בחסר ושקרים עד אין סוף נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחה טלפונית לפני כחודש עם נציג נאמר שמחייבים על חבילה של 79 ש"ח 136 ש"ח * 3 מכשירים, והנציג הבטיח ואמר שעדכן את החבילה (ומנהל יחזור) מחייבים את החשבון בסכום זה מעל 5 חודשים.
בהגעת החשבונית שום דבר התשלום נשאר מופקע ושום מנהל לא חזר.
לפני יומיים בוצעה שיחה של שעה וחצי עם נציגה שלא התאפשר לה לעזור בנושא " העבירה אותי למנהל " אך לאחר כל ההמתנה הייתה תשובה אך ללא מענה רק קולות רקע שפה הערבית וכ 5 דקות לאחר מכן השיחה נותקה.
שוב ממשיך ולא מתייאש מנסה למצוא פתרון שרות ומענה, עד שלבסוף קיצרתי את ההליך עם נציג שהבטיח שמנהל יחזור תוך 24 שעות אך שוב ללא הצלחה (אף אחד לא חזר).
כספי סוג הנזק :
תיקון הנזק או ניתוק ההתקשרות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה