פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני בערך כשנתיים אבא שלי הלך לבד לחברת סלקום בצפון ורכש שני פלאפונים במחיר מבצע וחילק תשלומים לשלוש שנים, והוא גם חתם על חוזה קנייה בלי שהסבירו לו את הכתוב ובשפה רוסית (אבא לא צעיר ויודע עברית ממש קצת). מאחר וחשבונות שהגיעו בעבור השיחות , היו גבוהים (גם אמא ואני היינו באותו הזמן בסלקום). פנינו מספר רב של פעמים טלפונית וגם ישירות אל הסניף בבקשה להראות ולשלוח לנו הביתה פירוטי שיחות, אך לא ראינו אפילו דף פירוט שיחות אחד. כתוצאה מזה אני עברתי לחברת סלולר אחרת, וגם הורים שלי עברו. אך כאשר אבא עזב את סלקום, בחברה התחילו לגבות ממנו מחיר מלא ולא קטן בעבור שני מכשירים שאבא רכש. בפנייה אל החברה נאמר כי אבא חתם על החוזה והסכים שבמידה והוא עובר לחברה אחרת הסכום בעבור רכישת מכשירים יהיה מלא. אבא שוב עבר בחזרה אל חברת סלקום, שבה הוא נמצא גם היום, אך הוא עדיין משלם מחיר מלא בעבור שני מכשירים האלה שרכש. כל העניין הזה פוגע בו מכל הבחינות.
בקשה לטפל בעניין
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה