פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קבוע עבור שירות i-mode שאנני משתמש בו ולא ניתן לבטלו !!!!! נושא התלונה:
מוגרמן יבגני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מסלקום במסגרת מבצע 1+1 וקיבלתי אפשרות לבחור מכשיר נוסף במתנה. בחרתי מכשיר נוסף Samsung שיש לו יכולת להתחבר לאינטרנט דרך i-mode של סלקום. אני לא גולש באינטרנט דרך המכשיר. זה לא מעננין אותי. אבל אני בכל מקרה מחוייב 10 ש"ח בחודש עבור i-mode למרות לאנני משתמש בו. סלקום טוענת שלא ניתן לבטל את החיוב הזה כוון שלמכשיר יש יכולת i-mode. ז"א אני מחוייב עבור שירות כאשר אנני משתמש בו. אני רוצה להדגיש שקניתי מכשיר בלי יכולת i-mode ואת מכשיר השני קיבלתי "במטנה" - תמורת 10ש"ח לחודש. סתם עבודה בעניים. סלקום שולחים אותי עם תלונות למשווק ולא מוכנים לא לחייב אותי עבור שירות שאנני משתמש
כספי סוג הנזק :
הפסקת חיוב + החזר תשלומים שנגבו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מוגרמן בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה