פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שימוש סביר ב SMS ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנידון: מנוי 052-3****28
אני שולח קבוע קרוב ל 4000 SMS בחודש.
זה לשימוש אישי ולא מסחרי.
יש לי חבילה ללא הגבלה ובשיחות עם סלקום לפני כשנה אמרו לי שעד 4000 זה שימוש סביר ומעל זה לא, ואכן חייבו אותי כשחרגתי.
כך היה עד לפני חודשיים, שלחתי כ 3,900 SMS בחודש ולא חויבתי על חריגה.
בחשבונתי של ה 21.5 הם החליטו לשנות את זה כנראה וחייבו אותי כמה מאות שקלים על SMS שחרגו מעל ה 3000. כלומר הם החליטו שללא הגבלה זה 3000 ומעל זה זהו שימוש לא סביר.
אני חושב שזה לגמרי לא מוצדק, וסלקום אף לא טרחו להודיע על השינוי במכתב או בחשבונית החודשית של החודש הקודם, אלא רק במהלך החודש שלחו לי הודעות שאני בחריגה, מה שלא היה מובן לי כי לא הגעתי ל 4000 וגם לא היה אפשרי בשבילי כי ה SMS היו נחוצים לי.
ואם היו מודיעים לי לפי החלת השינוי, הייתי כמובן עובר לחברה אחרת ששם ההגבלות הרבה יותר נמוכות. (אורנג' אמרו לי שאצלם עד 15,000 זהו שימוש סביר, וכן גולן טלקום)

פניתי אל סלקום אך לא קיבלתי מענה ראוי.
מבקש לטפל בנושא ולזכות אותי כפי הראוי.

תודה רבה!!!
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה