פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז על מכשיר בעת ניתוק נושא התלונה:
הרצברג אליה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שמשרד התקשורת אסר על חברות הסלולר להתנות רכישת מכשיר בחברות בהתחייבות לתקופה, מצאה סלקום "פתרון".
רכשתי בסלקום מכשיר נוקיה C2-01. מכשיר פשוט שעולה כיום 500 ש"ח לכל היותר. סלקום הציעה "עיסקה" שבמסגרתה אני מקבל את המכשיר במחיר 1600 ש"ח!!! אבל, סלקום הציעה החזר בסך 40 ש"ח מידי חודש כך שהתשלום בפועל הוא 5 ש"ח בלבד. לא מזמן התנתקתי משירות סלקום. סלקום ממשיכה לשלוח לי מידי חודש חשבונית של 45 ש"ח...
סלקום "עקפה" את איסור משרד התקשורת ע"י מכירת מכשיר זול במחיר מופקע עם הנחה שניתנת כל עוד אתה לקוח של סלקום...
כאמור התנתקתי מסלקום. המחיר המופקע בו מענישה אותי סלקום שכנע אותי שלעולם לא אחזור להיות לקוח של סלקום.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה