פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיחה ממספר חסוי ללקוח לשעבר שביקש הסרה ולא היה אמור להיות במאגר נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

היום קיבלתי שיחת טלמרקטינג (Cold Calling) ממספר חסוי, ממוקד רשמי של סלקום אשדוד.

נאמר לי כי מספר הטלפון ושמי נמצא במאגר לשיחות טלמרקטינג יוצאות מפני שבעבר הייתי לקוח של החברה.

בהיותי מנוי של החברה עשיתי אופט אאוט על שיחות על מבצעים והטבות.

כעת כאשר איני מנוי של החברה יותר, בכל עת שהתקשר אלי נציג של החברה, ביקשתי שיסירו אותי מהמאגר לאלתר, ללא הועיל.

אינני מבין באיזה זכות שומרת סלקום על פרטי במאגר ועושה בהם שימוש בניגוד לחוק הגנת הפרטיות תשמ"א – 1981,.
כמו כן, השיחה בוצעה מטלפון חסוי - גם כן בניגוד לחוק.



עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מסמך רשמי שמאשר מחיקת פרטי ממאגר סלקום. הודעה כי לא יעשו יותר שיחות ממספרים חסויים. הודעה כי לא ייעשו יותר שיחות ללקוחות לשעבר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה