פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים והעברה למחלקה המשפטית עם המצאה שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר ש סלקום עם כרטיס חיוג של אורנג לאחר שהצטרפתי בחודש ספטמבר 2005. ברשותי מכשיר של סלקום מזה כבר שלוש שנים ולכן נראה כי תמה תקופת ההתחייבות שלי לסלקום. דבר נוסף על מכשיר זה החברה גבתה תשלומים דרך מספר חשבון שלא על שמי אלא שם הורי. חברת האשראי הפפסיקה מסיבות שלא ידועת לי, לכבד את חשבון האשראי של הורי. ראוי לציין שאינני גרה עם הורי. סלקום לא המציאו לי התראות ופניות כדין (לא בדואר רשום) אלא שלחו מכתבים לבית הורי שמסיבות לא ידועות לא הגיעו אלי למעט פנייה עם התראה מהמחלקה המשפטית של סלקום בסכום שלא עומד על הדעת.
אין ברשותי לשלם סכום כזה (750) וגם אם היה לא הומצא כדין אם ובכלל אני צריכה לשלם להם.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור,סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה