פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלמה הקליטה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של סלקום כבר 10 שנים

בספרטמבר שיכנעו אותנו להחליף מכשירים לדגם 3100 מאז נאלצנו להחליף את המכשירים מעל 8 פעמים!!! מה שגורם לנו להבין שמדובר בדגם דפוק
לקחו לנו טלפונים מעולים והוספנו כסף למכשירים דפוקים
עכשיו הם מסרבים להחזיר את הישנים או לתת מכשירים לפחות ברמה זהה
בנוסף
בחודש האחרון הורידו אנטנה באזור מגורנו מה שאומר מכשירים ללא קליטה לא בבית ולי אישית גם לא בעבודה
הפיתרון היחיד שלהם היה שנעביר את השיחות לבזק
לנו אין טלפון ביתי מה שאומר שסלקום מנסה לחייב אותי להוצאות גדולות יותר בשביל להמשיך ולהיות לקוח לא מרוצה אצלם
הם אפילו לא מוכנים לשחרר אותנו מהמכשירים הדפוקים שלהם בהתנתקות
או
לפנים משורת הדין להוזיל דקה ראשונה במחיר גבוהה
הרי ברור שאם אין לי קליטה אני נאלצת לחייב יותר מפעמיים לכל מקום באותה שיחה

תודה על ההקשבה
ניצול עוגמת נפש עלבון ובזבוז סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת, אחראית פניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' רוזן ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' רוזן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה