פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 500 ש"ח בגלל טעות שנציג עשה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כנפי נשרים, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי, רק עכשיו התוודעתי לאתר הזה.
ביולי-אוגוסט 2014, קניתי מכשיר אייפון מהאתר של סלקום. לאחר שבוע (!!!) שלחתי אותו לתיקון וקיבלתי מכשיר חלופי. לאחר שבוע קיבלתי את המכשיר מתיקון וכמובן (!!!) שהחזרתי את המכשיר החלופי. הנציג שטיפל בי לא ציין שהחזרתי את המכשיר החלופי. קיבלתי הודעה אחרי כמה ימים שלא החזרתי את המכשיר מתיקון, ואם לא אחזיר עד תאריך מסויים אני אחוייב. לצערי לא התעלמתי מההודעה כי הבנתי שזאת טעות.

חוייבתי ב500 שקלים.
התקשרתי לשירות לקוחות, דיברתי אולי (לא מגזימה) עם חמש נציגים שהבטיחו שיזכו אותי!! וכמובן שלא ראיתי שקל חזרה.
הלכתי אל הסניף, אחרי שעתיים שהייתי שם וניסיתי להסביר לאותו נציג שעשה לי טעות (ושיקר לי בפנים, הוא ושאר הנציגים) הוא הבטיח שאני יזוכה בחודש הבא.
לא ראיתי שקל חזרה ונשארתי עם עוגמת נפש גדולה.
אין לי מילה אחרת לתאר את כל מה שקרה חוץ מגניבה גרידא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שירן פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת כלף טופלה לשביעות רצונה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה