|
|
|
|
|
|
מכשירים לא תקינים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
כנפי נשרים ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במכשיר הטלפון שלי היתה בעייה שלא ניתנת לתיקון אך מכשיר תחליפי זהה לא היה בנמצא ולכן כחודש הסתובבתי עם מכשי ישן (הלכתי פעמיים למרכז שירות ולא היה כל פעם חיכיתי כשעה בתור) בפעם השלישית היה מכשיר אך בשיחות הראשונות התברר לי שהוא לא תקין. אחרי שיחות מתישות עם מוקדניות בעלות יחס לא סבלני הם הסכימו לשלוח שליח לתקון המכשיר, כשהוא חזר במכשיר אפילו לא נדלק המסך, שוב נשלח המכשי לתיקון ושוב בחזירו מכשי פגום והשליח העייף ברח לפפני ש"אטריד" אותו שוב. אני כבא מיואשת מה לעשות?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני רק רוצה מכשיר תקין! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן - פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' אביטל ונר בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|