פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול חוזר ונשנה בתקלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, פניתי לפניות הציבור בחברתכם בשבוע שעבר לאחר שביקשתי לתקן תקלה במכשיר שלי מספר פעמים ובכל פעם קיבלתי אותו מקולקל.
כאשר הגעתי לסניף לתת את התיקון נאלצתי לחכות יותר משעה כדי שהאחראית תגיד לי שאתם מסרבים לתקן את הטלפון.
לאחר שפניתי לפניות הציבור סוכם כי אחליף את הטלפון שלי בטלפון תקין. אך הטלפון שניתן לי כעת הוא שוב עם אותה התקלה בדיוק.

האם זה הגיוני שאני צריך לבזבז את זמני שוב ושוב כדי למסור לכם את המכשיר רק כדי לקבל אותו אם אותה התקלה?

וכדי להוסיף חטא על פשע, אחרי שביקשתי לדבר שוב עם פניות הציבור, לא העבירו אותי אליהם ואמרו לי שהם יחזרו אלי. עד כה אף אחד לא חזר אלי.

אני מבקש שאחראי פניות הציבור יחזור אלי בהקדם. זה לא הגיוני שבחברה בסדר הגודל של סלקום לא יוכלו לטפל בתקלה אחת במכשיר סלולרי - ואף שיטריחו אדם לקחת את המכשיר שלו שוב ושוב לתיקון - רק כדי להחזיר אותו שוב מקולקל!

בברכה,
******
חזרה של פניות הציבור, ותיקון המכשיר כמו שצריך. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה