פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה שני מכשירי נוקיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע יוני 2006 פנו אלי טלפונית מיורוקום/סלקום (לא ברור) שאני לקוח מועדף ורוצים לשדרג לי את המכשיר ולהוזיל לי את תעריף השיחות שעמד על כשקל לדקה.
לשם כך שלחו לי נציג שירות של יורוקום. בחור חלקלק בשם נאור.(0528508463)
הוא בא כאילו שהוא סנטה קלאוס שמחלק מתנות ואמר שהוא מעניק לי שני מכשירי פלאפון אחד מהדור השלילי (דגם 6111 נדמה לי) והשני דור ב'
ושניהם ב 5 ש"ח בלבד לחודש. טענתי שאין לי מה לעשות בשני מכשירים אז הוא אמר שזה חינם ומה איכפת לי שיהיה לי מכשיר רזרבה אם אחד מהם מתקלקל.
בנוסף בין שני המכשירים אני יכול לדבר ב 200 דקות חינם. הכל טוב ויפה ולכן שאלתי אותו כמה פעמים מה ההתתחייבות שלי לטובת ההטבות הללו והוא ציין ששום דבר . ופעם נוספת שאלתי אם יש פה משהו שאני מחויב לו אז הוא אמר שלא שלפי מצב החשבון שלך כרגע אתה לקוח שזכאי לקבל את המתנות.
התפתתי וקניתי.
לאחר חודש הגיע החשבון הראשון וחשכו עניי. יוצא שאני משלם פי 2 ממה ששילמתי עד כה עם המכשיר הישן:
ז"א אני משלם על שני המכשירים יחד 59 + 19 ש"ח ולא 5 ש"ח. בנוסף
משלם 11 ש"ח לכל מכשיר על השירות הנהדר של 200 דקות חינם שאני לא משתמש בו בכלל , והוא לא אמר שזה יעלה לי 22 ש"ח. ובנוסף עדיין משלם על המכשיר הישן שהוא שלי בעוד שבלי לשים לב הוא לקח אותו ממני.
הבחור ענה לי פעם אחת בטלפון ומאז הוא לא עונה, אני משאיר הודעות והוא לא חוזר אלי.
אין בכוונתי לשלם הון עתק במשך 36 החודשים בגלל הבחור שלמעשה הונה אותי.
אנא לטיפולכם המסור
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר פרץ ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר פרץ.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה