פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום בלתי הוגן מצד סלקום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב"ה
הנדון: דרישה לתשלום בלתי הוגן מצד סלקום.
אפרוש כאן מעט מתלונותיי על חברת סלקום, שקשורות לעניין ספציפי.
בחודשים1 ו-2 לשנת 2012 (27.1.12-26.3.12) סלקום התבלבלו בין "חבילת שירותים" שלי לשל בעלי וחייבו אותי בחבילה יקרה פי יותר מ2.5% (מסלול 5 –תשלום של 479.00 לפני מע"מ)מהחבילה שהיתה לי באותה תקופה (מסלול 2 תשלום של 159.00) ושלא רציתי לשנותה. עברו חלפו חודשיים ורק לאחריהם ולאחר הסברים ארוכים ומפורטים, החזירו אותנו למסלול הרגיל(מסלול 2) אבל ללא החזר כספי, שלא לדבר על קבלת פיצוי בגין הטרטור ועוגמת הנפש שנגרמה לי. לא היה עם מי לדבר, אבל משום שכל מכרי, כמוני, היו בחברת סלקום במסלול עסקי, משום שרציתי לשמור על מספר הטלפון שלי ומשום שלא חשבתי שבחברות הבודדות האחרות שהיו באותה התקופה יהיה שונה ועוד סיבות, המשכתי להיות בחברת סלקום ולבקש את כספי בטלפונים רגילים. אחרי חודשים ארוכים במיוחד של לך ושוב, במקום להתנצל ולהשיב את מלוא הסכום שנגבה שלא כדין (הסכום שמעבר למסלול 2), סלקום שוב לקחו ממני סכום כסף שלא כדין, כאשר חייבו אותי על סכום כסף גבוה בשל שימוש באינטרנט "שלא סודר במסגרת חבילה". דא עקא שסידרנו את החבילה לאחר החודש הראשון בלבד (עם צ'רלי נציג העסקי) ועדיין סלקום גבו מאיתנו על עוד חודשיים מלאים על שימוש באינטרנט "ללא חבילה"- מעל 400 ₪ לחודש על גלישה באינטרנט בלבד (ללא מע"מ). לאחר טלפונים זועמים ,הודיעו לי בחברה שברוב אדיבותם הם משיבים לי סכום של 539.11 ₪ בלבד- במקום הסכום המלא של 479.00 *2 פחות 159.00*2 שהייתי צריכה לשלם לפי דין בחבילה המוסכמת משנת 2012. (958-318= 640 ₪), ובנוסף במקום חודשיים של מעל 800 ₪ שנלקחו בשנת 2013 על פחות סכום החבילה שכוללת בתוכה גלישת אינטרנט ע"ס של 99 ₪ לחודש (לפני מע"מ).
כאשר התקשרתי, כרגיל, לבדוק את העניין- הסבירו לי באדיבות שהמקרה עבר לדרגים הגבוהים ביותר וזאת החלטתם, ועוד, יש להם סמכות לא להחזיר את מלוא הסכום במעבר בין מסלולים (גם כאשר הטעות וחוסר הטיפול בזמן על אחריותם). מיותר לציין שגם למנהלים הבכירים אין כל רשות לפעול בניגוד לחוק.
באותה תקופה היה קל יותר לעבור בין החברות, ולאחר בירור על חברות שונות רציתי לעבור חברה. כאן נתקלתי בבעיה חמורה, שעוד ממכרי נתקלו בה, והיא שמשום שאני לקוחה עסקית, אני "כבולה" לסלקום. ניסיתי להשיג את סלקום על מנת שיעבירו אותי ללקוחות פרטיים- וכמובן שכל נסיונותי עלו בתוהו. כבר נקשרתי לחברה אחרת שהסבירה שלפי החוק החדש אז, בהנחה שאהיה לקוחה פרטית, חשבון הסלולר ממשיך לחברה החדשה ללא חיוב כפול. לאחר מאמצים רבים להשיג את סלקום ולקבל את השחרור המיוחל- ראיתי שאין ברירה ומתוך שנקעה נפשי מהתנהלות סלקום, נפרדתי מהם לשלום בתאריך 1 לחודש, כאשר אני מוותרת על מספר הפלאפון שלי שליווה אותי שנים רבות- ושהיווה חלק גדול מהסיבה שלא עזבתי את סלקום תקופה ארוכה, ביודעי שאצטרך להחליף את המספר שברשותי. על אותו חודש סלקום מחייבים אותי ע"ס 173.44 ₪ , ולמרות שהסברתי את כל השתלשלות העניינים המייגעת לאין ספור פקידים אדיבים- קיבלתי מכתב איום ממשרד עורכי דין גלר, האן-מרקוביץ' פרג ושות'- שאם לא אשלם את החוב בתוספת שכר טרחתם עבור הפניה אלי ע"ס 269 ₪ ובסה"כ 444.46 ₪ הם ילכו נגדי להוצאה לפועל ללא הליך קודם בבית המשפט.

ידעתי שבסיפור עם סלקום לכל אורך התקופה (ויש לי עוד טענות שלא אפרט כאן מקוצר הדף, אבל אם אגיע לבית המשפט אפרוס בפניו גם את טענותיי הנוספות), הייתי צריכה להגיש תביעה מזמן נגד החברה אבל היו לי דברים חשובים יותר על הראש מאשר לריב עם סלקום על כמה מאות שקלים(למרות שרק עכשיו כשאני כותבת את הדברים אני מבינה שהסכומים שנלקחו ממני שלא כדין גבוהה יותר מהרגשתי, בנוסף לעוד סכומים שנלקחו ממני שלא כדין בחודשים אחרים )
כספי סוג הנזק :
החזרת הכספים שסלקום חייבים לי(כפי שפורט בתלונה זו. יש עוד תשלומים שחייבים לי שלא נידונים כרגע)+ביטול הדרישה לתשלום+ פיצוי על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה