פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שנמשכת 10 ימים ללא פיתרון וללא הגדלת ראש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ונראה אם אתם תוכלו להציל אותי ממה שאני עובר .
יש לי טריפל של סלקום TV . במסגרת זה הקו בזק עבר לבעלות בזק. אבל עברתי דירה לפני שבוע, וכבר מעל שבוע אני מנסה לדבר איתם.
( לימור,גל,רבקה,יאנה,ראני) ומי לא וכולם אומרים לי שמצטערים יש תקלה ולא ניתן לשלוח לך טכנאי להעתקת קו בזק מבית ישן לחדש. וככה כבר 10 ימים יש תקלה ואיש מהם לא חושב להרים טלפון לבזק לסדר לי מישהו שיעתיק לי את הקו. וככה אני 10 ימים ללא טלויזיה , ללא אינטרנט ,ללא טלפון בבית.
אחלה שירות והגדלת ראש. מבחינתם כאשר המערכות מתות אין הגדלת ראש . אני בטוח שאם אדון ניר שטרן היה עובר דירה היו מוצאים לו פיתרון . כנראה שהם עדיין לא בשלים לשירותי טריפל אם מערכת בין ממשקים בינם לבין בזק נופלת ואין לכם גיבוי או סוג של workaround
כספי סוג הנזק :
להעתיק את הקו של בזק לבית החדש, זיכוי על 10 ימים ( נכון להיום) של אי צריכת שירות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה