פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לזכות בגין חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום יצרו עימי קשר מחברת סלקום ובקשתי להוזיל את החבילה הקיימת בנייד המשמש את בתי 052-453806, היות ולדעתי אני משלם מעל ומעבר לחבילה ממוצעת הקיימת כיום בשוק הסלולר.
בבדיקה מרכיבי החיוב גיליתי שאני משלם עבור טלפון "דו". החיוב כבר 5 שנים (!) כששאלתי מה פישר החיוב ומהי האסמכתא שיש לחברה לחייב אותי, נאמר לי שהאחריות היא שלי וזה מופיע בחשבונית, ואין להם אפשרות להציג בפניי את האסמכתא לחיוב.
הציעו לי לקבל החזר של 6 חודשים בלבד ואני סירבתי.
אני דורש החזר של 20 שקל לחודש במשך 5 שנים (60 חודשים) שמסתכם ב- 1,200 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
החזר 1200 ש"ח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה