פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מופרזת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוחה עסקית של סלקום כבר שנים רבות- וברשותי שלושה קווים מחוברים. לפני כחצי שנה, אחד הקוים עבר לחברה אחרת כדי להוזיל עלויות. אבל סלקום המשיכו לחייב אותי כל חודש ואף העלו בכל חודש את החיוב - במאות שקלים !!! כך, תשלום על שני מנויים בחבילה של 69 ש"ח לחודש הפך לתשלום של 500 ש"ח בחודש !!!! אני דורשת זיכוי מלא מהם על כל התקופה ועל עוגמת הנפש/
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל - פניות הציבור שם ותפקיד:
הוסבר ללקוחה כי חוייבה בהתאם להסכם מול הלקוח. תגובה:
הוסבר ללקוחה כי חוייבה בהתאם להסכם מול הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה