פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום לא סביר לאור בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון : דרישה לתשלום חוב לא ברור חברת "סלקום"

שלום רב,

בחודש נובמבר 2014 פניתי לחברת "דינמיקה" בבקשה להיות לקוחה של חברת "סלקום".
ברשותי שני קווי טלפון, האחד 0507603637 והשני 0508618046 אותם ביקשתי לנייד ל"סלקום" וזאת תמורת סכום של 99 ש"ח בחודש לשני המספרים (סכום כולל הכל).
מספר ימים טרם סיום שנת ההתקשרות יצרתי קשר עם נציג החברה אשר מסר כי החל מהשנה השנייה אדרש לשלם סכום של 200 ₪ עבור כל חודש ואם אינני מעוניינת ניתן להודיע על ניתוק הקווים עד התאריך 15.10.15. מאחר וסכום זה נראה לי לא סביר פניתי לחברת "פלאפון" בתאריך 13.10.15 וביצעתי ניוד מספרים.
להדגיש כי במועד ההתקשרות (16.11.14) ל"סלקום" קיבלתי 2 כרטיסי סים לטלפונים הניידים, כמו כן את כל התשלומים אותם התחייבתי שילמתי מידי חודש בחודשו.
לאחר תשלום כל חובותיי הופתעתי לגלות כי חברת "סלקום" דורשת כי אשלם סכום נוסף של 362 (שלוש מאות שישים ושתיים) שקלים בגין התקופה שבין 14.10.15 ועד 13.11.15 עבור: חיובים קבועים – 167 ש"ח, חיובים חד פעמיים – 100 ₪, יתרה לתשלום מחשבון קודם 98 ₪, להזכיר כי התנתקתי מהחברה בתאריך 13.10.15 כך שחוב זה כלל אינו ברור לי.
בשיחה נוספת עם נציג החברה מסר כי חויבתי בגין חובות קודמים ובגין כרטיסי סים שלא הוחזרו, הנציג מסר כי עליי להגיע לאחד מסניפי "סלקום" ולהחזיר את כרטיסי הסים ולהסדיר את חובותיי.
בתאריך 7.12.15 לקחתי יום חופש ממקום עבודתי וניגשתי לסניף "סלקום" תלפיות ברח' יד חרוצים 19 ירושלים. לאחר המתנה ממושכת הופנתי לנציגת שירות לקוחות בשם אור, נציגת השירות לא ידעה לתת מענה לשאלותיי וביקשה את עזרתו של אחראי המשמרת העונה לשם שוקרי. אחראי המשמרת סירב לזכות אותי בגין החיובים הלא ברורים ואף התייחס אליי בצורה פוגעת תוך הפגנת זלזול וחוסר כל רצון להקשיב לטענותיי.
שני נציגי השירות סרבו למסור לי את שם משפחתם בטענה כי אסור להם, כמו כן סרבו לקבל את 2 כרטיסי הסים אותם ביקשתי להחזיר, גם לבקשתי לקבל אישור כי הגעתי לסניף למסור את כרטיסי הסים סורבתי בזלזול רב.
במקום דרשתי לשוחח עם המנהלת, לדברי שוקרי המנהלת שמה מעיין ומאחר והיא בשיחת טלפון חשובה לא ניתן להפריע לה, עוד מסר "עלייך לשלם את החוב, גשי לבית משפט אם את רוצה".
מאחר ואיני מקבלת כל מענה לתשובותיי מ"סלקום", תוך הפגנת זלזול בוטה וכוחני אני נאלצת לפנות אליכם לקבלת סיוע ותשובות לטענותיי.
• מדוע חויבתי בגין תאריכים בהם לא הייתי כלל מנויה בחברה ?
• באם התשלום הקבוע החודשי הינו 99 ₪ הכיצד צצו חובות בסכומים גבוהים יותר?
• מדוע עליי להחזיר כרטיסי סים אותם קיבלתי במועד ההתקשרות ל"סלקום"?
• מדוע נציגי שירות הלקוחות סרבו לקבל מידיי את כרטיסי הסים כפי שנדרשתי לעשות מנציג השירות הטלפוני?
• מדוע זכיתי לחיוך כמנויה חדשה ולזלול עם בקשתי להתנתק?
• האם דרישה הכספים הלא ברורה הינה כעונש בגין בקשתי להתנתק?

אודה לטיפולכם.

*****
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה